donderdag 10 augustus 2017

Nieuwe workshop

Kennen we dat allemaal niet? We hebben zoveel spullen maar kijken er een soort steeds van overheen en verlangen naar de nieuwe spullen. Wij gaan deze dag de uitdaging aan. "We use our stash".

( dit is NIET mijn scrapkamer)


Je brengt zelf foto's mee maar ook het collection pack, paperpad of setjes PL kaartjes die al zo lang in je voorraad ligt maar waar je nog niets mee gedaan hebt. Zoek er thuis ook bijpassende embellishments bij en misschien wel washitapes en/of enamel dots enz. Misschien heb je wel een bijpassende kleur inkt gekocht bij het papier of een ander kleurmiddel. Breng dat ook mee. 


We gaan in elk geval deze dag een PL LO maken én bijpassende een Scrap LO. Er liggen twee hoezen voor je klaar en twee vellen wit cardstock. Daarnaast mag je natuurlijk al mijn gereedschappen gebruiken, zoals ponsen, stansen, stempels, de Silhouette en de Minc, enz. Ook heb ik een bak met paperpads waar je eventueel een aanvullend papiertje uit kunt halen. 

Ik zat zelf aan deze hoezen te denken:
Ik ga je helpen om met de spullen waar je ogenschijnlijk niets mee kan, twee leuke LO's te maken. Een PL LO en een Mixed Media LO.


De workshop begint om 10.00 uur en duurt tot ongeveer 16.00 uur. Uiteraard zorg ik weer voor een eenvoudige maar lekkere lunch.



De kosten zijn €24.95, incl. koffie/thee met wat lekkers er bij, 2 hoezen, twee vellen wit cardstock, gebruik van al mijn gereedschappen, een eenvoudige lunch en heel veel gezelligheid.


Opgeven kan via mail of via mijn Facebookpagina.

Een fijne avond allemaal!

groetjes,
Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten